Jacht motorowy Janmor 700 sprzedam

01.09.2018

Jacht sprzedany!

Jacht Janmor 700, piękna konstrukcja i w zasadzie jak nowy, pełne wyposażenie: toaleta, ster strumieniowy, ogrzewanie, ciepła woda, prysznic zewnętrzny i wewnętrzny, kambuz, kuchenka dwupalnikowa, panel słoneczny zasilający akumulatory, silnik honda 30 KM. 

Janmor 700 jacht motorowy

Jacht Janmor 700 został wykonany w roku 2016 w całości w renomowanej stoczni jachtowej Janmor, to wyróżnia go spośród wielu jachtów zabudowywanych w niewielkich prywatnych szkutniach. 

Fakt VAT.  Jacht stacjonuje w Giżycku. 
Zapraszamy

Dane techniczne 

Długość łodzi: 7,08 m; max. długość z platformą rufową i drabinką dziobową: 8 m
Szerokość 2,75 m
Łączna wysokość 3,15 m
Wysokość w kabinie: 1,95 m Silnik mocy: 25 KM
Zużycie paliwa ~ 2-3 l/ hBootsurlaub Masurische Seenplatte
Zbiornik paliwa 60 l
Zanurzenie 0,40 m
Załoga 2 - 5 osób, komfortowo do 4 osób
Zbiornik wody: 50 l,
Szerokość kabiny dziobowej: ca. 195x160 cm (trójkąt)
Wymiary koi rufowej: ca. 220x120 cm
Koja w kokpicie po złożeniu stolika: ca. 190x95 cm
Kategoria projektowa: CE „C“
Waga z silnikiem ca.: 1700 kg
Silnik: oszczędny silnik zaburtowy: Honda 30 KM KM
Wyposażenie jachtu motorowego Janmor 700 Prestige

2 kajuty mieszkalne z materacami + 1 koja - 2 osobowa w kokpicie: 1 otwarta koja dwuosobowa na dziobie i jedna dwuosobowa koja rufowa
WC z szafką, zlew z ciepła i zimną wodą, toaleta chemicznaJanmor 700 jacht motorowy
w kokpicie:

zlew z bieżącą wodą i 2 palnikową kuchnią,
prysznic z ciepłą wodą w łazience
prysznic z ciepła wodą zewnętrzny
drabinka, wygodny trap
echosonda z fishfinderem
lodówka 60 l
wydajna instalacja solarna, panele słoneczne na dachu łodzi- ładują akumulatory i pozwalają na uniezależnienie się od prądu z kei
w pełni wyposażona kuchnia: naczynia, talerze, garnki, szklanki, sztućce itd.czarter bez patentu jacht motorowy
oswietlenie LED w sypialni, kuchni, WC i kokpicie.
światła nawigacyjne
szerokie okna w kokpicie, otwierany luk dachowy + 2 okna przesuwne w kokpicie 
rozkładana drabinka rufowa 
fotel kapitana w kokpicie z 3 możliwościami ustawienia 
prysznic w kokpicie
składany stolik w kokpicie i w kajucie 
instalacja wodna, zbiornik na wodę 50 l 
Zbiornik paliwa 60 l + wskaźnik 
automatyczna pompa zęzowa 
Radio MP3 (4 głosniki)
instalacja portowa 230 Volt. + kabel przedłużający
Bimini/namiot
wycieraczka przeciwdeszczowa
wydajne ogrzewanie olejowe
kabina łazienkowa ze zlewem i chemicznym WC 
ster strumieniowy Lewmar
mapy WJM
gniazdka: 12 V 220 V 
kamizelki ratunkowe, koło ratunkowe, kabel
instalacja i 2 akumulatory
bezpieczne relingi i podłoże zabezpieczone warstwą antypoślizgową 
gniazdka do ładowania komórek (12 V)
220 V gniazdka
kotwica
narzędzia, liny, bosak, gaśnica
kanister na wodę, wiadro, środki czystości
Opis jachtu ze strony producenta:

JANMOR-700 jest przystosowany do napędu zarówno silnikami przyczepnymi jak i stacjonarnymi Diesla o mocy 10 – 40 KM. Optymalne są silniki 20 – 30 KM. Kadłub łodzi Janmor 700 jest starannie opracowany hydrodynamicznie do pływania wypornościowego z prędkością do około 12 km/h.

Na dnie kadłuba oprócz listwy kilowej umieszczono 2 boczne stępki ,które chronią dno ,poprawiają stateczność kursową i manewrowość oraz zmniejszają kołysania poprzeczne.

Na płaskiej powierzchni łódź motorowa Janmor 700 stoi stabilnie na kilu i stępkach bez żadnych podstawek co ułatwia jej przechowywanie po sezonie i transport.

Zanurzenie kadłuba na dziobie zminimalizowano aby ułatwić dochodzenie do płytkiego brzegu, a w dnie kadłuba na rufie ukształtowano półtunel dla schowania i ochrony śruby napędowej. W wersji z silnikiem stacjonarnym Diesla śruba napędowa i ster są dodatkowo chronione od spodu przez metalowa ostrogę.

Na dziobie może być także zainstalowany ster strumieniowy ułatwiający manewry portowe. W kabinie dziobowej umieszczono wygodną 2 osobową koję armatorską oraz łazienkę z umywalką , WC - chemicznym lub „morskim” ze zbiornikiem ścieków.

Na lewej stronie sterówki znajduje się dineta ze stołem , a na prawej moduł kuchenny ze zlewem , kuchenką i lodówką oraz fotelem sternika. Pod dinetą i podłogą sterówki umieszczono 2 osobową koję poprzeczną. Dodatkowe miejsce do noclegu uzyskuje się na dinecie po opuszczeniu blatu stołu i położeniu na nim materaca.

Dla wygodnej komunikacji między kokpitem ,a dziobem łodzi zastosowano niesymetrycznie umiejscowioną pokładówkę dzięki czemu uzyskano na prawej burcie wygodne, bezpieczne zagłębione przejście , a na lewej burcie pozostawiono jedynie wąskie przejscie awaryjne .

Na dziobie pokład jest zagłębiony w stosunku do burt co powoduje poczucie bezpieczeństwa i umożliwia wygodne siedzenie na pokładzie kabiny dziobowej. Wokół pokładu zamocowano metalowe kosze dziobowe ,a na dachu sterówki uchwyty- handrelingi .

Kokpit z siedziskami w kształcie litery „L” i dostawianym stolikiem ma na prawej stronie wyjście rufowe zamykane furtką ,a w dnie kokpitu i na ławach siedzisk znajdują się pokrywy dostępu do bagażników- bakist. Na pawęży mogą być zamocowane platformy rufowe z drabinką kąpielową i gniazdem kotwicy rufowej ,a na dziobie pomościk wraz z drabinką i uchwytem kotwicy dziobowej.

Sterówka jachtu motorowego Janmor 700 przykryta jest wydłużonym do rufy dachem ,pod którym mogą być zamocowane zwinięte płócienne elementy namiotu obejmującego cały kokpit. Na burtach kadłuba znajdują się duże podłużne okna doświetlające kabinę dziobową i łazienkę , a na dachu sterówki i pokładzie kabiny dziobowej umieszczono luki wentylacyjno doświetlające.

Pod koją dziobową ,podłogą sterówki i pod kokpitem znajduje się przestrzeń „techniczna” mieszcząca; zbiorniki paliwa, wody, fekaliów, bojler ,akumulatory ,pompy wody i zęzowe itp.

Ponieważ maksymalna prędkość wypornościowego JANMORA-700 nie przekracza 15 km/h do jego prowadzenia nie są wymagane w Polsce żadne uprawnienia motorowodne. Projekt łodzi opracowało doświadczone biuro Centkowski.